Płatności mobilne

City Parking Group, operator strefy płatnego parkowania, zawiadamia, iż od dnia 1 czerwca 2015 r. nie będzie aktywna świadczona przez mPay usługa płatności telefonem komórkowym za postój pojazdów w strefie płatnego parkowania we Wrocławiu. Zakończenie obsługi strefy przez mPay nie wpływa na możliwość korzystania z innych funkcji mPay, które są oferowane użytkownikom niezależnie od obsługi strefy. Środki użytkowników posiadane w mPay mogą być wykorzystane zgodnie z zasadami systemu mPay. Informacje, jak korzystać z systemu mPay, jak wpłacać i wycofać wpłacone środki, dostępne są na stronie internetowej www.mpay.pl oraz w Biurze Obsługi Klienta mPay.
W strefie nadal dostępna jest możliwość wnoszenia opłat za postój pojazdów za pomocą telefonu komórkowego poprzez usługi świadczone przez dwóch operatorów płatności mobilnych: SKYCASH i MOBIPARKING.
W razie jakichkolwiek pytań pracownicy City Parking Group służą Państwu pomocą osobistą, telefoniczną bądź mailową:
od poniedziałku do piątku 8:00-19:00
Biuro Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania
ul. Piłsudskiego 74, 50-020 Wrocław,
tel. 71 345 89 01,

mail: bsppwroclaw@citypg.pl

Uwaga kierowcy korzystający z płatności mobilnych za parkowanie!

Informujemy, że z uwagi na zmianę oferty usług świadczonych przez Plus GSM (Polkomtel) z dniem 27 lutego 2015 r. kierowcy korzystający z płatności mobilnych w Skycash, mPay i MobiParking nie mogą wnosić opłat za parkowanie za pomocą kodów USSD.

Płatności mobilne dla klientów Plus GSM są możliwe za pomocą smsów, kanału głosowego oraz aplikacji na telefon.

Kierowcy korzystający z płatności mobilnych za pomocą Skycash w trosce o ochronę danych winni aktualizować certyfikaty bezpieczeństwa.

Informacja dla kierowców, klientów Plus GSM, korzystających z płatności mobilnych:

Z dniem 27 lutego 2015 r. Polkomtel Sp. z o.o. zaprzestała świadczenia usług partnerom korzystającym z infrastruktury pozwalającej na używanie kodów USSD do celów innych, niż obsługa i doładowania kont klientów telefonów na kartę.

Oznacza to, że Plus GSM wyłączył usługę USSD operatorom Skycash, mPay oraz MobiParking.

Każdy użytkownik usługi MobiParking (Skycash) w sieci Plus otrzymał od operatora wiadomość sms informującą o tym fakcie.

Płatność za parkowanie telefonem komórkowym jest możliwa poprzez następujące kanały dostępowe:

– sms

– kanał głosowy

– aplikację na telefony

– oraz kody USSD  u operatora Orange i Play.

Informacja dla kierowców korzystających z usług operatora mobilnego Skycash:

Korzystania z aplikacji na telefonach starszej generacji.

Jak informuje operator, z uwagi na konieczność zachowania najwyższych standardów bezpieczeństwa transakcji elektronicznych, SkyCash zaktualizował tzw. certyfikat bezpieczeństwa aplikacji. Bieżący certyfikat jest kompatybilny jedynie z systemami operacyjnymi telefonów, które oferują odpowiedni poziom bezpieczeństwa.

Warunków tych nie spełniają już systemy starszej generacji, jak Windows Mobile 6.5 czy niektóre wersje platformy Symbian oraz Java. W związku z powyższym aplikacja SkyCash jest obecnie dostępna na telefony z systemami Android, iOS, Windows Phone, BlackBerry oraz – w ograniczonym zakresie – Symbian, Java.

PŁATNOŚĆ TELEFONEM KOMÓRKOWYM

platnosci_mobilne

  1. Załóż konto i aktywuj usługę. Założenie konta krok po kroku zostało opisane na stronie internetowej wybranego operatora telefonii mobilnej: www.mobiparking.plwww.skycash.plW ten sposób tworzysz indywidualną portmonetkę parkingową połączoną z twoim numerem telefonu i numerem rejestracyjnym pojazdu.
  2. Zasil swoją portmonetkę parkingową wybierając wygodny dla Ciebie sposób:
    • Przelewem on-line za pośrednictwem panelu zasileń (Dotpay, Przelewy24)
    • Tradycyjnym przelewem bankowym
    • Podłączając do wirtualnej portmonetki kartę płatniczą (Visa, Marstercard – w zależności od operatora)
    • Przekazem pocztowym
    • Lub inaczej np. doładowania w sieci Żabka (mobiParking), poprzez sms (Skycash)
  3. Rozpocznij operację płatności telefonem.

Masz kilka możliwości wniesienia opłaty, skorzystaj z tej, która odpowiada Ci najbardziej:

  • Wysyłając komendę sms na podany numer operatora (mobiParking). Komendy i numery telefonów dostępne są na parkomacie, w szczegółowej instrukcji lub na stronie internetowej operatora.
  • Wybierając zdefiniowane kody szybkiego dostępu (mobiParking) – dostępne na stronie internetowej operatora.

Po zainstalowaniu aplikacji mobilnej w telefonie – wybierz odpowiednią opcję płatności (mobiParking lub Skycash). Aplikacje można pobrać przez telefon komórkowy lub ze stron operatorów.

Strony internetowe operatorów mobilnych: